04 kovo 2010

Eilinė krizė

Po dviejų mėnesių neapsireiškimo Ji vėl mane aplankė.

Moralinė krizė — neišblėstamiausių įkvėpimų metas. Taigi;


O man taaaip skauda! Dieve, įspirk man, kad moralinį skausmą papildytų ir fizinis. Tada būtų ygrekas. Y. Fleksas. Keksas ir seksas. Ir dar porą kartų seksas. Skęstu muzikoje, kurią mano ausys vos atlaiko, simboliuose, kuriuos vos atlaikai tu. Ir man taip noris įskaudinti ir tave, kad tu nežinai, kad nesupranti, kad nematai, kaip aš verkiu ir kaip skauda. Kad nesupranti, jog niekas nekaltas.

And I feel it’s more than I like you I swear that’s true, I don’t know how could I live without you.



Ir vėl viskas susipynė.
Išriedėjo išvien sūriais lašeliais.

И признавшись ему она умерла. Сердце распалось на тысячи мелких осколков. На столько, сколько было между ними слов.

А давай, не боятся смотреть правде в глаза?

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą