11 sausio 2011

MEGAdieniai

Savaitė prasidėjo NEREALIAI, jei manyti, kad ji prasidėjo nuo antradienio.


Nemiego naktys prasideda.
Super duper pica ir milijardas skaniausių pasauly dalykėlių.


Jei šitos savaitės pabaigon aš nenumirsiu — tai bus stebuklas.
Ir jei liks bent kažkas iš mano santaupų.


Visos laisvos dienos suplanuotos.
 Šiandien nemiego naktis 1:
Tiek nedaug valandų, o veiklos planas pusantro kilometro.
*Misija "švara bute"
*Carlsberg♥
*filmų vakarėlis
*namų darbai
*savo stalčiaus-šiukšliadėžės valymai
*eglės nupuošimas
*blogo/dienoraščio įrašų korekcija
*naktiniai pietūs
*kava, kava, kava
* olimpiados (GAL) pagaliau atsivertimas
*knyga
*origamis
0 toliau turbūt citrinos ant veido iki traukulių ir tona grimo, litrai kavos ir išlikimo žaidimas. Jaučiu, krisiu iškart po pamokų.


Trečiadienis, saldukas trečiadienis — laisvadienis ir didžiausias pasaulyje miegadienis. Kaip gera bus pagaminti pietus (tiesa, ne pasigaminti, o pasišildyti mega picą, ech, visai norėčiau tos kosmosinės ir tokios svetimos man ruošos), pasimėgauti gyvenimu ir kristi į lovą stačia galva.
Nes ketvirtadienis vėl neribotas. Su klevų sulos ir graikinių riešutų skonio ledais, Tuborgu♥ ir rusų olimpiados medžiaga.
@Friday — lesbian's party with my Sugar. Some photos, some Martini, some films and a lot of funny talking.


Jeigu šios savaitės pabaigon aš nenumirsiu, sakau jum, tai bus. Tai bus kažkas.
Ir visas pasaulis apsipavydėjęs man tokios laisvės, o aš pati daug daugiau už juos. Net jei po šių dienų reikėtų numirti, vis vien jas turėčiau. Nebebūtų gaila.


Skambėsianti kiekvieną iš šitų keturių rytų, te atleis man mano geriečiai kaimynai:
http://www.youtube.com/watch?v=U7zC_pViVD8&feature=related
P.S. I love my Matha. And someone's breath.


/Aš noriu slidinėtiiiiiii

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą