24 balandžio 2011

Lou

0 atostogos buvo visai gražios. Tiksliau, dar yra. Ir pasibaigia, šiaip, visai gražiai.
Lūzeriškai spontaniškos. Ir tai džiugina labiausiai.
Kuo mažiau tikiesi, tuo geriau viskas būna.
Atostogos, dėka žmonių. Tų, kuriuos apkabinčiau stipriausiai visame pasaulyje.
Nes žmonės, kurie palaiko mano idėjas ir papildo jas savosiomis, beje, ne paliekant jas vien teorija, o įgyvendinant jas — yra dievai. Mano mylimiausi dievai.


 •3 dienos kaii gražiame mieste, ir nerealusis pasiekimas. Chill out'as ir didėliausias darbas. Savęs nugalėjimas, beje, ir, svarbiausia, kitų - nugalėjimas ir Sidabras ant sienos prieš mano nosį
•mano tėvai visagaliai. Jų vertingiausios dovanos, galų gale priartinusios mane perpus prie mano laukiamiausios gitaros. Mano piniginės papildymas
•sužvaigždėjimas, pasigiminiavimas su visokiais merais, žurnalistais ir bla bla bla
•tempas, skubėjimas, kurį beprotiškai dievinu, nuo kurio prasidėjo ši graži savaitė
•open season šašlai su mylimiausiais klasės draugužiais ir planai ateičiai woohoo
•mano pirmasis tortas-pyragas, ganėtinai sėkmingai pavykęs
•hallo Vilnius with Vyy, sunglasses & high heels & a looooot of walking & stylish people
•biznio stūmimasis, 3 poros darbelių on air
•mano vairavimo fobijos po trupučiuką stūmimas į šalį, pirmosios valandos už vairo ir užvis geriausias mokytojas (žinau, kad jis tai skaitys, taigi merkiu akį ir žemai nusilenkiu ;p)
•photoshoots with Patricik ir tai, ko labai seniai troškau mūsų santykiuose. Paprasčiausia laisvė, ir jokių nejaukumo valandėlių, viskas taip, kaip su senais, gerais draugais
•nuogumas, daug daug nuogumo. Vienumoje ir pagal gražią muziką
•daug daug gražių nuotraukų, dainų ir filmų
•nauja aplinka ir nauji veidai tylioje naktyje pirtelėj
•idėja su riedučiais ir dar daug daug to, kas prikelia mane gyvenimui. Tik, kad žmonių būtų. Kad ne tų tinginių
•a la susitaikymas su tam tikrais asmenimis
•girtasis p l o, grynai šeimynišku mūsų trijų pavidalu
•nakties pratęsimas, aušros pasitikimas, mieli kumščiai ir rankos, ir glėbiai
•nuostabioji paskutinė diena, kuri turėjo būti skirta namų darbams, bet, žinoma, taip nenutiko, ir ji buvo skirta nerealiajam trip'ui pas Mo, kur visada kvepia rojumi ir pilna ramybės


0 kitas savaitgalis numatomas, o h m y G o d n e s s. Tempas, tempas, tempas mmm.


Ir, mano žmonės, dar sykiuką beprotiškai stipriai virtualiai ir labai internetiškai (tik pakolkas) Jus apkabinu.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą